Klub | Podziękowania | Księga wiadomogości | Galeria zdjęć klubowych
Wspinaczka lodowa i mikstowa
| Warunki lodowe | Forum

Księga wiadomogości




Dopisz się



15.05.2006

 
Autor :
olo
Miasto :
Łódź


Sprzedam bardzo fajny niebieski namiocik The North Face Canyonlands z serii Ultralight, jednoosobowy ale zmieszczą się w nim tez dwie osoby. Namiot jest nowy i rozłożony tylko raz dla sprawdzenia jak się prezentuje. Całkiem nieźle. Ale nieużywany. Jest pokrowiec, instrukcja i wszystkie niezbędne rzeczy.
350zł, do negocjacji. tel.502233172. Polecam.


26.03.2006

 
Autor :
ziemniaki
Miasto :
polska


24 03 2006 przeszlismy droge na Piekiełku wyceniamy ja na VI czy ktos posiada info. przejsc zimowych na Piekiełku?. Maju i Łukasik. Pozdrawiamy:)


10.03.2006

 
Autor :
Jana
Miasto :
Tvrdosin-Slowacja


Hallo!

We would like to invite you to spend spring holiday in beautiful scenery of West Tatras - in Orava region, Slovakia. We offer you private small challet after rebuilding for 10 people where you can have a rest. Magical surrounding offers you many opportunities for trips to the mountains, skiing, skating, snowboarding, relaxing in thermal spas or sightseeing.
For more information, please contact us: rosko@orava.sk, +421905 528 764 or click www.habovka.sk/rosko

We will be pleased to cooperate with you!

Family Rosko


03.03.2006

 
Autor :


Fabryka Wrażeń i Urząd Miejski w Bielsku Białej z przyjemnością informują, że
w dniach 13-14 maja 2006 w bielskim Kinopleksie odbędzie się Festiwal Filmów
Górskich. Szczegóły w załączniku. Prosimy o rozpropagowanie imprezy w miarę
Państwa możliwości i zapraszamy do udziału w konkursach i w samym Festiwalu.
Pozdrawiam
Alfred Sosgórnik


19.01.2006

 
Autor :
Baltazar
Miasto :
Szczecin
Strona :
brak


Troszki trąci myszką, aczkolwiek pewne treści są jedyne w polskim internecie.
Pozdowionka dla Karkonoskiego Teamu!


24.11.2005

 
Autor :
Robert
Miasto :
Wawa
Strona :
http://www.dzwonki.maxwap.pl/polifonia.html


Bardzo interesujacy serwis merytorycznie, jak i graficznie. Zycze powodzenia w dalszym prowadzeniu strony! Pozdrawiam.


18.11.2005

 
Autor :
Maciej


Wreszcie przyszła zima a już bylem pewien że spełnią się obietnice Leppera o wiecznym upale w polandzie.


14.11.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia gora


zwięźle:
w ostanich dniach Konrad z Majem przechodzą Wielkie Zacięcie VI na Zębie oraz Micaj z Agatką Czwarte Zacięcie IV+ na Mokrych Scianach.


02.11.2005

 
Autor :
Cichy


27.10.br nyski duet Złoty & Cichy poprowadził Ostrze Filara na Turni Popiela. Drogę tą wybrano z powodu złych warunków wspinaczkowych tj. deszczu.


07.09.2005

 
Autor :
olo


Maszedi W.- gdziekolwiek byś sie nie wspinał lub nawet był teraz na nizinach pozdrawiam gorąco ze swych piknych stron;) pozdro dla Marcina, Aminasa i reszty


04.09.2005

 
Autor :
as
Miasto :
jelenia góra


w minionym tygodniu ekipa z Wrocławia (m.in. Serek) powtórzyła dwa klasyki w Snieznych, tj. Rysę Cziwadzego VI na Turni oraz Diretę na Zębie Rekina VII/VII+, wszystko padło osem.


21.08.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelenia Góra


Wczoraj z Mańkiem zrobiliśmy Woźnicówkę przez Szafę na Turni Popiela i jak koledzy z zeszłego roku tj. Bartek i Wiśnia i wczesniej Bolek też wyceniamy szafe na trudności ok. VII, jak pierwotnie wyceniali protoplaści wspinania klasycznego w kotłąch na VI- to naszym zdaniem sporo zaniżyli. Bardzo polecamy tą drogę, lita, dobra asekuracja, piękna rysa na kluczowym wyciągu. ps. nie tylko w alpach ale także w kotłach zaopserwowaliśmy dużą ilośc obrywów. M.in. poleciał flejk na prawo od białego ścieku. W dzień naszego pobytu kilka razy mieliśmy okazję słyszeć lub wręcz unikać roling stonsów.


02.07.2005

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Cześć. Sokół podpisuje się AS, a supertajnego maila do niego znajdziesz 3 posty poniżej albo na forum.
Pozdrawiam.


01.07.2005

 
Autor :
grohak
Miasto :
strzegom


heh wpisze się a co tam...
Szukam maila do Sokoła o ile to nie supertajne\poufne


15.06.2005

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Coś popularność ksiegi spadła do zera po uruchomieniu forum... taka niestety jest cena postępu... ale zostawię, może ktoś się czasem zechce staroświecko wpisać ...


12.03.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia góra


tak, są!!
Pewnie pojedziemy tam, więcej masz na forum chyba pod tematem "zawody"
pozdr


09.03.2005

 
Autor :
Królik
Miasto :
Nowy Targ


Witam! Słyszałem,ze za dwa tygodnie na Czechach organizowana jest II edycja zawodów lodowych.Wiecie coś na ten temat? pozdrawiam


01.02.2005

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarnia


jak by kto był zainteresowany to slajdy z Kirgizji będzie można oglądnąć 17 lutego w Poznaniu (Wiewiór & Rutek show! ;-)


26.01.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia góra


Waruny na wspin bardzo złe ale na narciarstwo poza trasami jak najbardziej rewelacyjne, to penwie tylko kilka dni w roku takiego puchu, więc jak kto może to niech zakłada błazerie lub deskę na nogi i z górki na pazurki.. Zapowiadaja mrozy, więc takie waruny napewno utrzymaja się do week-u.
pozdr


25.01.2005

 
Autor :
gosc wtorkowy


to sobie sam zmienisz czy ci pomoc?jak sie nudzisz, to ic se pobiegaj, a nie na ostatnim sensownym forum dupe bzdurami bedziesz zawracac?!drugie forum z brytana chcesz tu zrobic? przy klawiaturze tez wypada pomyslec!!!


24.01.2005

 
Autor :
pablo


Nowy rozłam !!!!!!!!!!!!!!!!
Szanowni Państwo żle sie dzieje nie jest dobrze a nawet jeszcze gorzej mamy sytuacjie kryzysową w KKW nic juz nie bedzie jak dawniej własnie dzis w godzinach rannych pękło mi sznurowadło w lewej skorupie nie umiem opanować szoku
jazee.


22.01.2005

 
Autor :
macko
Miasto :
wrocek


sokol dzis walnal OS dark side force na jasiowych turniach w zakopcu a warunki byly dalekie od idealanych.
ma chopak moc!!!


22.01.2005

 
Autor :
Maciej Pętlicki
Miasto :
Ciagle to samo


Chyba "kolego" emocje po szybkim czytaniu biorą góre nad pisaniem .Wlasnie o "tym" napisalem .
Ps. Krakus sorki za to forum ale "kolega" emaliowo nieaktywny by mu rozjasnic.


22.01.2005

 
Autor :
wojtek
Miasto :
poznan


chyba sie mylisz kolego, to co jak 15 grudnia lub 25 marca napierdala sniegiem i jest sporo na minusie to nie zima? a jak 18 lutego na kazalnicy jest +10 i kolesie loja w miekkich butach to wtedy tez jest zima?


22.01.2005

 
Autor :
Maciej
Miasto :
Jelenia Centralna Ratthaus


No i wreszcie upragniona zima.Zapraszam wiec do " wpełni klasycznych przejsc" zimowych bo przejscia zima od przejść w "warunkach zimowych" to lekka róznica nieprawdaż?
Ps Wara wiem ze "pamietasz" ale przypominam .


20.01.2005

 
Autor :
wara


Jak blondynka wlacza swiatlo po sexie?


Otwiera drzwi w samochodzie


19.01.2005

 
Autor :
kl
Miasto :
Wioska Galów


Trening treningem ale dieta też jest ważna: Przepis
Kurczaka, starannie umytego układamy na dnie naczynia, najlepiej
szklanego.
Dodajemy: goździki, cynamon, a następnie skrapiamy cytryną.
Tak przygotowanego kurczaka zalewamy jedną szklanką wina białego i jedną
szklanką wina czerwonego.
Dodajemy 100 ml ginu, 100 ml koniaku, 200 ml Smirnoffa i 50 ml białego
rumu.
Potrawy nie musimy poddawać obróbce cieplnej, a samego kurczaka możliwie
szybko wyrzucamy - bo jest do [ bluzgu bluzgu ], ... natomiast sos ... sos? Soooss! Paluszki lizać!!
Aha, kurczaka najpierw należy zabić, bo bydlak wychleje co tylko sie da


19.01.2005

 
Autor :
dlugi


to moze dla rozluznienia ktos napisze dowcip.


18.01.2005

 
Autor :
pablo


miłem sie nie odzywac ale jednak cos powiem ponoc zajebiste warunki w tarach zachodnich trawy pancerne tak wiec kto zyw niech napiera!!!!!!!!!! jak donosi yeti wraz z pozdrowieniami
ps co do naszej dyskusji jestem za i jesli chodzi o mnie to ja uwazam ze nalezy byc zadowolonym a nawet bardzo radosnym i ma byc tylko aplauz i juz


17.01.2005

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Globalna Wiocha


Panowie spokojnie, wierzę że rozsądek zwycięży. Mnie osobiście wydaje się, że w ostatnich postach nikt nikogo nie zrozumiał, tylko emocje wzięły górę nad rozsądkiem. Faktycznie widać, że forum by się teraz przydało i jestem w trakcie jego uruchamiania, ale nic nie dzieje się od razu, więc dajcie mi trochę czasu. Co do publikacji, to moje zdanie jest niezmienne od wielu lat i uważam, że należy publikować choćby z kronikarskiego obowiązku, a że nie przypadkiem jest się czym pochwalić, to jeszcze lepiej. Jak zaczynaliśmy to całe zamieszanie z Karkonoszem, to prędzej myślałem, że zostaniemy wyśmiani, a nie zrozumieni. Dziś już wiem, że kierunek jest właściwy, mamy ugruntowaną pozycję w tzw. środowisku, wydaje mi się że jesteśmy szanowani. Wszyscy(mam nadzieję) jedziemy na tym samym wózku, a od śmierci ratuje nas tylko defekt mózgu...
Pzdridz.


17.01.2005

 
Autor :
AS


A juz myślałem że wszystkich nas zaleje kwasem i nie będziemy się do siebie odzywać i wogóle bedzie smutno.
Bądźmy Jazzeee!!! Róbmy M 78 lub nawet M 78+ ale to juz z ogranicznikami.


16.01.2005

 
Autor :
pablo


ok sokole opanowałem szok ale licze tylko do trzech bo nie mam wiecej czasu..musze napierac
nie tocze zadnych kwasow i nie robie zadnych podjazdów tylko tak sie zastanowiłem i zapytałem a skoro moje interpelacjie o forum nie skutkowały to sory ale w nowinach jg nie bede pytał
co do kolegi publikujacego w mediach to jak dla mnie kazdy moze pisac co mu sie podoba mnie to tam osobiscie rura a doceniam trud i wysliłek oraz prace kronikowaniem (Grzegorz G. rulez!)wszelakich gorskich dokonan. wiecej juz o nic nie pytam
doniose tylko ze syf w kotłach wszystko lodem zalane a na polewie kupa szadzi tak wiec wspin do dupy(moja subiektywna opinia)
ps popodciągam sie troche na dragu i nie zawracam wiecje dupy


16.01.2005

 
Autor :
mackow
Miasto :
sobieszów


panowie publikacja w mediach artykułów dotyczących kotła i tak niczego nie zmieni, to jak walka z wiatrakami, wielki kocioł jest nasz i będziemy tam bywać a już co tam bedziemy robić pozostaje w sferze przypuszczeń. Media przecież są po to aby publikować. Każdy robi to na własną odpowiedzialność. Park jesli ma się dojebać i tak to zrobi. Sprawy nikomu w sądzie nie wytoczy bo gdzie dowody...? Nawet ostatnio szumana nie widać nad kotłami - chyba mu dupa zmarzła od tego wszystkiego. Narazie siedzą jak myszy pod miotłą. Martwić się będziemy jak powychodzą z ukryć i zaczna znowu biegać po żlebach na zabój aby za wszelką cenę osiągnąć niemozliwe. Chwila reflekscji pedagogicznej nad tymi, którzy chcą i nad tymi, którzy chcieliby..... .... pozdrawiam ekipe i dziaby w dłoń!!!


16.01.2005

 
Autor :
Maciej
Miasto :
Rathaus aus Hirshberg
Strona :
"ciemna strona ksiezyca"


Ja chcę dropsy i Volvo "Radiocar" http://www.barrett-jackson.com/events/scottsdale/vehicles/cardetail_list.asp?id=178646 >to w ramach określenia się co chce< szkoda że zaczyna tu zionąć jakims kwasem było tak przyjemnie . Pozdrawiam i życze Karkonoszowi spokoju.


15.01.2005

 
Autor :
macko


czesc wszystkim psze po przeczytaniu emaila Pabla, to ja ostatnio najwiecej pisze o tym co sie dzieje w Kotlach, wiec wnioskuje iz jego wiadomosc byla do mnie, Moj punkt widzenia pokrywa sie z tym co przedstawil Wara, jednakze jezeli Wam do przeszkadza moge od dzis przestac sie w to bawic(zdobycie tych informacji zredagowanie i przeslanie tez mi zabiera troche wolnego czasu ktorego jak pewnie kazdy nie mam za wiele)
pozdrawiam i sie okrescie czego chcecie


15.01.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia góra


A co to forum czy księga wiadomości??
Panowie opanujcie szok!!! wszysko jest pod kontrolą i nic się nikomu nie stanie. Głębokie oddechy i liczcie do 10-ciu to jedyna recepta.


15.01.2005

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


czesc pablo i serwus wszystkim

ceikawy temat poruszyles i mysle ze stosowne bedzie podzielenie sie swoimi pogladami ze wszystkimi, otoz jak wiadomo prawdą jest ze opisywanie co sie dzialo w kotlach z definicji jest niemadre, moze sprowadzic na nas tylko i wylacznie szykany parkowcow.
ale to chodzi przeciez o cos wiecej, zyjac w polsce akceptujemy na kazdym kroku nienormalnosc, a nienormalnoscia jest przeciez zakaz wspinania w najblizszym dla wiekszosci z nas regionie jakim sa sniezne kotly pod przykrywka ochrony przyrody. tutaj pytanie do parku, jakiej przyrody zima? a i latem wspinacze jako jednostki uswiadomione ekologicznie i dbajace o przecez swoj, jakze maly region, stanowia zagrozenie o wiele mniejsze w moim mniemaniu jak chmary turystow ktorzy zbaczaja ze szklakow i nie szanuja niczego co napotkaja na swojej drodze. a taki pogranicznik czajacy sie sie po kosodrzewinie to co? moze?
wiec sluszenie ideologicznie jest publiczne gloszenie, wrecz popularyzowanie dzialalalnosci wspinaczkowej.
mozna powiedziec, przeciez ci co sie wspinaja to i tak sie znaja i beda wiedzieli, kto co zdzialal, a brak szumu tylko na zdrowie wyjdzie. otoz chcialbym za ten wysilek ktorego sie podjeliscie (autorzy strony), a za ktory niektorzy maja do was pretensje, podziekowac, gdyz to dzieki tej stronie poznalem wielu bardzo fajnych ludzi z ktorymi mialem przyjemnosc sie pozniej zwiazac lina tak w koltach jak i w libercu :)

niech zyje karkonosz i pozdrawiam


15.01.2005

 
Autor :
pablo


ma takie pytanie i prosze o wypowiedzi czy w zwiazku z tym iz wspinanie w naszych rejonach jest nie zabardzo powiem delikatnie widziane przez park czy ma sens opisywanie przejsc w mediach publicznych ???? kto bedzie chciał i tak sie dowie co gdzie i jak.


15.01.2005

 
Autor :
pablo


http://www.lezec.cz/zavody.php
tu czesi oglaszaja wszelkie zawody dzis dosc mocno obsadzone bulderowe w policach duzo kolesi z polski tam jezdzi


13.01.2005

 
Autor :
szpila
Miasto :
El Dolna


serwus.mam prozbe o jakąś informacje na temat zawodów buderowych.gdie i kiedy się odbywają?pozdro


13.01.2005

 
Autor :
macko


zajebiscie Wam(maniek, sokol) gratuluje i szczerze zadroszcze;-)
pozdro


12.01.2005

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelenia Góra


Warunki w Kotłach:
wiatr umiarkowany, ściany zalepione szadzią pierwszego gatunku, rysy zalodzone, mgła, w żlebach twardo.


10.01.2005

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarnia...


Wieść niesie, że tegoroczny Memoriał BO najprawdopodobniej odbędzie się 12-13 lutego, mam nadzieję, że uda nam się zebrać mocną ekipę na wspólny wyjazd...


10.01.2005

 
Autor :
pablo


droga Szpilko!!
piszę do Ciebie ten list ponieważ w poniedziałek czyli dziś zrobię sobie w końcu rest, gdyż pobyt w naszych rejonach naszego drogiego kolegi z północy mnie zmasakrował ale we wtorek rześki pełen werwy i ochoty do wspólnych zabaw udam się z wszystkimi moimi kolegami "wami" do naszej ulubionej "piaskownicy".
P.s. Krak, Długi, Mati, Yeti, Lolka było zajebiście! Chcę replay


08.01.2005

 
Autor :
szpila
Miasto :
El dolna


mam nadzieje że do poniedziałku się ma piętka wykuruje!!!!bo namawiam fąfla aby pomkoł na ścianke .pablo jeśli masz czas wtedy to wpadnij.niech buła będzie z wami. acha wara ja mam twoje grigri!morze ty pomkniesz w poniedziałek na ścianke a wtedy oddam ci.pozdro.


07.01.2005

 
Autor :
Krakus


Też dzisiaj byłem. Rasowy Dymitri. Widoczność na 5m, wiatr w porywach do 40m/s, nic dziwnego, że się z Pablo nie widzieliśmy. Szadzią oblepione wszystko, nawet przekaźnik. W żlebach duże(4-5)zagrożenie lawinowe, wielkie nawisy. Śniegu na 1,5m. Niech Krakonosz ma Was w swej opiece.


07.01.2005

 
Autor :
pablo


warunki w kotłach idealne ok 2,89m szadzi na godzine , wiatr 170km/h tak wiec jutro proponuje perłe zachodu i takie tam


07.01.2005

 
Autor :
fishmen
Miasto :
wrocław


witam

mam takie ptanko chłopaki ,jaką droge możecie polecić w kociołkach na pierwszą ?

pozdrawiam

michal


07.01.2005

 
Autor :
wara
Miasto :
warownia


ktos dzisiaj jedzie na scianke do liberca??


07.01.2005

 
Autor :
pablo


no to na ratunek panowie no w koncu dziewczyny chatka...........


05.01.2005

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarnia...


dziewuchy z Poznania siedzę w hatce Kociołkach już kilka dnia to jak ma byc pogoda?!?!?!... Wieje, piździ, szadź i śnieg...karkonoska znaczy siem...


05.01.2005

 
Autor :
macko


HALO
MAM KTOS TAM AKTUALNE DANE NA TEMAT WARUNKOW W KOCIOLKACH?
POZDRO MACKO


02.01.2005

 
Autor :
pablo
Miasto :
eeeee


dzis napieramy noworocznie do liberca
tak wiec kupą mości państwo


02.01.2005

 
Autor :
wara


prztylaczam sie oczywiscei do apelu, cwiczyc bracia trzeba w libercu i nie tylko spozycie alkocholu,

a widzac wspisy o warunkach w kotlach, spiesze doniesc, tudzierz pochwalic sie :) ze wczoraj w sperlondze bylo w cieniu 20st, bezchmurnie, bezwietrznie, no po prostu taka lampa ze lapy zbytnio sie pocily!!
o osiagnieciach sportowych nie mnie sie chwalic, bartek napisz jakie osy padaly!

pozdrawaiam zmarzluchy :)


29.12.2004

 
Autor :
rutek
Miasto :
Szklarnia


"Wspinaczka lód i mikst" autor Will Gadd(!!!) w tłumaczeniu Klisia właśnie byłem nabyłem! Jeszcze nie czytałem, ale napewno warto jak by kto był zainteresowany... A Waldorf ma mieĆ w oryginale jak by co...


29.12.2004

 
Autor :
pablo


no i po zawodach
niestety spoznilismy sie bo bracia czesi alpinistykowali od rana, impreza byla straszna, nawaleni transwestyci szaleli po okolicy, browar lał się strumieniami niczym panczawski vodopad,
pot z zawodników rownierz bo droga była mocarna. Wygrał peter własciciel ściany W Dlouhym Moste prezentujac okrutną moc. no ale na treningach straszy nas w koncu codziennie, nagrody zafundował hudy po trzy pokażne wory na twarz tak więc ponawiam apel o regularne udawanie sie na sciane bynajmniej nie w celach sporzywczych a treningowych
niech moc będzie z wami


29.12.2004

 
Autor :
maćko


wczoraj to były kotły, dziś to była patagonia i szkocja razem wzięte !!!


28.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
J.Góra


Waruny w kotłach:
Pada śnieg i wieje mocny wiatr, szadzi jest coraz więcej, momentalnie osadza się także na ciuchach i szpeju..


28.12.2004

 
Autor :
Kolec
Miasto :
Poznań


Siemacie Nosikarki.
Przyjażdżam jutro w wasze strony (będę w Jagniątkowie)głównie na narty ale biore dziaby i raczki. Chętnie bym poznał wasze drogi toolowe zgodne z Porozumieniem. Jestem sam więc jakby ktoś się w tym czasie (28 gru-2 sty) wspinał (i mógłby pomóc mi się zapoznać z waszym godnym poziomem wspinu, w lodach robię WI5 a w toolu nie próbowałem jeszcze wiec nie wiem?) na skałach albo gdzieś w Szklarskiej to chętnie dołaczę. Będę pod telefonem 601-821840.


27.12.2004

 
Autor :
pablo
Miasto :
jedyne właściwe


29.12 odbywaja sie w hejnicach sylwestrowe zawody we wspinaczce alpinistycznej po specjialistycznych halowych zaczepach alpinistycznych a dla amatorów czeskiego browara alpinistyczny bufet na miejscu wiecej informacji na stronce www.lezec.cz
wpisowe startowe 50 korun


26.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia dziura


...amen
p.s. waruny lodowe na Samotni z dnia dzisiejszego:
dosłownie kilka polewek na kopie nad moreną, Nitka- w dosłownym tego słowa znaczeniu, Niebieska drabina- głownie śnieg, zato w rejonie dobre war. na dry tool!!!


26.12.2004

 
Autor :
pablo
Miasto :
jedyne właściwe


propozycjie
1. seria tatrzańskich wyjazdów waruny sa cały czas super i należy napierac na jedynej własciwej królowej łopianu
2. ok czerwca jest zapowiedz wyjazdu na alpamayo gora wspinaczkowa kijki teleskopijki nie wystarczą przewidywane koszty ok 1500$
3. dzis wyjazd na scianke czas skonczyc ze światecznym obrzarstwem


25.12.2004

 
Autor :
rutek
Miasto :
Szklarska


gratulacje dla Ciesioły za "Dark side force" OS! M7+ o ile się nie myle... Przybywaj, przybywaj Macieju w 'rodzinne strony'... :-)


23.12.2004

 
Autor :
szpila
Miasto :
dolna
Strona :
www.karkonosz.org


serwus !wiem o bartka mocy,i bywałem na tych bulderach,godny uwagi jest ten chyba o którym mówisz,utrudniają go z siddałna!mocna rzecz!!jest tam zajebiście mocny i niedokończony trawers!!ktoś go przedłuża o start,to jest najpięknieszy trawers technicznie jaki znam.pozrdo


23.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Jel. Góra


To powiedz Bartkowi, teraz ma straszną moc boulderową odkąd z Wiśnią chodzą na głazy w rejonie Perły!!.... No włsnie niedługo powstanie tam naprawdę mocny ogródek, ponoć chłopcy szlifują 8a FB, co będzie świadczyło o poziomie rejonu:) Z tego co mówił mi Bartek tych głazów jest tam w cholerę, nie zawsze łatwych.
pozdrawiam


22.12.2004

 
Autor :
szpila
Miasto :
dolna
Strona :
www.karkonosz.org


serwós łojowcy. po długiej nieobecności na bulderach proponuje nowy obły okapik na zime!7-8 ruchowy,znajduje się w szklarskiej dolnej na HYBOTKU.zapraszam do powturzeń, potrzebuje weryfikacji wyceny,którą dałem 6.3+/4 Bu.powodzonka.


19.12.2004

 
Autor :
macko
Miasto :
polska
Strona :
brak


rozmawialem wczoraj z marcinem hak na panie julku zostal wbity z prowadzenia a nie ze zjazdu czyli chyba spoko, jak chce go zostawic to jego sprawa pozdro


17.12.2004

 
Autor :
macko
Miasto :
POlSKA
Strona :
brak


cześć Panowie!!
gratulacje na początek za Direttke, super, naprawdę fajnie, gratulacje także Sokół za tamtą dróżkę w skałach, ale w związku z tą sprawa mam/pozwalam sobie na parę uwag, nie wiem czy czytaliście na innej księdze, jak to nazwał Maniek nasza tzn. Rutka i moja wymianę zdań na ten temat, ale ja uważam, ze jak droga została poprowadzona od dołu na własnej to tak powinno zostać, argument Rutka iż to w celach treningowych do mnie nie przemawia trenować można na wędkę, sorty Panowie, ale jak nam ktoś przyjedzie i argumentując jak Rutek, ze nie ma mocy i ze zjazdu obije nam nasze drogi?
Nadrabiając zaległości księgi dowiedziałem się ze na Panie Julku tez jest dopity hak, ja go nie osądzałem, a udało mi się ta drogę otworzyć od dołu ... cos nie tak Panowie , to czym się szczyciliśmy tzn. przede wszystkim styl, przestaje mięć takie znaczenie, a przecież zawsze mówiliśmy, ze nie każdy musi się wspinać po naszych drogach, ze to nie tylko kwintesencja przechwytuj , ze ważna jest także głowa....to tyle, sorry ze tak długo ale osobiście jestem przeciwko takim ruchom...
Pozdro macko


17.12.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


nowa ustawa o oa chronie przyrody wchodzi z dniem 1 stycznia 2005

Art. 129 [Katalog kar] W razie ukarania za wykroczenie określone w art. 127 lub skazania za przestępstwo określone w art. 128, sąd może orzec:
1) przepadek przedmiotów służących do popełnienia wykroczenia lub przestępstwa oraz przedmiotów, roślin, zwierząt lub grzybów pochodzących z wykroczenia lub przestępstwa, chociażby nie stanowiły własności sprawcy;


dziabki nam moga pozabierac!


16.12.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


zapraszam szanownych sympatykow karkonosza na scianke do wroclawia, dzisiaj bediemy w dolmelu, wyjazd gdzies kol 4tej, powrot 21

piszcie maile jak chceta


15.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelenia Góra


Cześć Andrzej, pamiętasz?- rozmawialiśmy pod Mnichem o Małolacie:), wiesz, ciężko z nim, czasem widzę go chodzącego po Jeleniej Górze. Rok temu byłem z min na browarze. Pamięta wszystko np. ruchy na Symfonii, przebieg Direckt American na Dru. Nawet prawie zachęciłem go do wspinu lecz stwiedził że nie pójdzie się wspinać bo nie ma formy:)
Myślałem, że już wyszedł na dobrą droge ale kilka dni temu znów zgięty w pół przechadzał się po ul. 1-go maja:(


15.12.2004

 
Autor :
andrzej
Miasto :
Podgórze
Strona :
Południowa(Polski)


Co się dzieje z Małolatem, jako jego Ziomkowie, możecie mieć jakieś wiadomości.
Pozdrawiam AM


13.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Wrocław


z dn 11.12 warunki w kotłach:
Od kilku dni panuje duza inwersja, zeszła szadź natomiast trawy bdb trzymają, rysy suche, to dotyczy śnian nienasłonecznionych, natomiast nasłonecznione to istna breja.


10.12.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice miasto bycze


no nie powiem, bardzo smiala propozycja :)


10.12.2004

 
Autor :
maniek


Drodzy Koledzy
Poruszone zostały dwa problemy: piwkowania na ściance oraz funduszu ubezpieczeniowego. Ciężko jest czasem wyskrobać pare zeta na haka (Ktoś jednak te haki zostawia), jednak jadąc na ściankę zazwyczaj wliczamy dwa piwka. Wychodzę z brawurową propozycją, aby, stosując się do postu adwentowego ;-) ,ograniczyć spożycie na ściance, a środki (nawet po 2 zł) przekazać na zbożny cel. Z każdego mojego wyjazdu na ściankę, do końca stycznia, mamy po 4 zł na Fundusz Ubezpieczenia Dróg. Przekujmy dzwony na armaty, talerze na lemiesze.


10.12.2004

 
Autor :
symek
Miasto :
Zachelmie City


Panowie, zapraszam do wypełnienia ankiety:

1* Czy kiedykolwiek postanawiałeś nie pić dłużej niż tydzień, a udało Ci się tylko przez kilka dni? Tak Nie

2* Czy kiedykolwiek zmieniałeś rodzaj alkoholu, mając nadzieję, ze to po- wstrzyma Cię odpicia? Tak Nie

3* Czy w ciągu ostatniego roku, po prze budzeniu się, musiałeś skorzystać z klina"? Tak Nie

4* Czy miałeś w ciągu minionego roku problemy wynikające z picia alkoholu?
Tak Nie

5*Czy miałeś "urwane filmy"? Tak Nie

No na poczatek tyle pytań wystarczy ...



10.12.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


problema alkoholowy przybral bardzo powazne rozmiary, gdy blondas, (ostatnio specjalista od fizjologi) stwierdzil ze jedno piwo na sciance i mamy po treningu
wiec jak brać zaczela liczyc ile maja lat treningow w plecy tylko przez ostatni miesiac jezdzenia na sciane to padly nawet propozycje zeby podniesc cene piwa na science :)

13 koron to jakis dumping!
pewnie niec chca naszych postepow, zebysmy im w piski nie przyjezdzali

pozdro


10.12.2004

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Widzę, że problem alkoholowy wśród sympatyków KKW zaczyna przybierać na sile, więc proponuję otwarcie poradni dla anonimowych wspinaczy alkoholików. Pamiętajmy, że nie jest to tylko osobisty problem, ale cierpi na tym również otoczenie(rodzina, koledzy). Poza tym Szklarska już raz zasłynęła, kiedy w XIX wieku otwarto u nas jako pierwszą w Prusach(a może i na świecie) poradnię dla ludzi z problemem alkoholowym. Wasze zdrowie.


09.12.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


ja bym zaproponowal zeby barek przeniesc na gore, bo jak to wczoraj pokazala znaczna czesc ekipy, alebo picie, albo wspinanie


09.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelonka


Ahoj, w związku z wczorajszym pobytem na scianie k/Liberca i tym co działo się pod koniec pobytu z naszą karkonoską ekypą, proponuje iż godziny otwarcia ścianki powinni przedłużyć a także zrobić siatki antykuflowe chroniące ściane i wspinaczy... bo licho nie spi:)
p.s. ciekawe jak i kiedy bracia mountains dotarli do doma??


09.12.2004

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarnia...


... a tak a propos haków to jeden (stały na zimę;-) jest też na Kruczych na (chodzonej już) "Panie Jurku jeszcze się da!"... haki tanie nie są, czyżby czas na hmmm...fundusz ubezpieczenia dróg zimowych???....


09.12.2004

 
Autor :
alik
Miasto :
Rymanow
Strona :
www.rymanow.tom.pl/alpinizm


Bardzo dobra strona alke jednak wirtualna .Niestety nie dane mi było odwiedzic waszego rejonu zima ale napewno to uczynie.
Prowadze na terenie Slowacji szkołe wspinania w lodzie W Słowackim Raju.Polecam wizyte w tym rejonie własnie zima bo mozna nieco pohasać w lodzie gdzie brak jest zagrozen obiektywnych i naprawde blisko
pozdrawiam wszystkich zimowych dziadków i oczywiscie armie innnych wspinaczy
alik


09.12.2004

 
Autor :
maniek


z kronikarskiej rzetelności jeno, pozwolę sobie przytoczyć fragment z wpisu do innej księgi, pióra Imć Rutka. Mowa o drodze Pod Nosem:
>> Droga doczekała się już (07 grudnia) kolejnego prowadzenia: po osadzeniu przelotów ze zjazdu (5 haków, w tym 2 jedynki), w stylu flash pociągnął ja wracający do formy Sokól. Ponieważ lokalni wspinacze nie dysponują jeszcze "taaaaaakim zapasem" jak Yeti haki na tej drodze pozostana prawdopodobnie na stałe:) <<


09.12.2004

 
Autor :
maniek
Miasto :
jelenia


4 grudnia b.r. zanotowano silne (dochodzące do 8+ w skali M) trzęsienie ziemii w rejonie perłozachodniego rejonu drajtulowego. W owym rejonie gościła ekipa ze Szczecińskiego KW, a trzęsienie wywołał głównie lider zespołu, Marcin Tomaszewski, przechodząc istniejące drogi i tworząc nową. Konkretnie:
Hades: Fastryga Dłoni M7 OS;
Hades: Żądło M7/7+ OS;
Hades: Kafariada M8/8+;
koło Hadesu: Pod Nosem M8 start, M6 góra, OS, DDS - wymagająca, bez wbijanych, I przejście;
koło Hadesu: pod Pod Nosem M7 OS TR.
Dodam, że nazwa "Pod Nosem" nie wzięła się bynajmniej z jakiejś wystającej formacji skalnej... ;-)


06.12.2004

 
Autor :
mr
Miasto :
szklarska


pogratulować, pogratulować! Falken & 'Mountain' Maniek, diretta a to poczatek sezonu!!!...


06.12.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelenia Góra


W Kotłach nadal dobre warunki wspinaczkowe- twardo. Trawy jak na tą wczesną porę trzymają nieźle, mozna spokojnie napisać, że sezon zimowy na dobre rozpoczety, dowodem tego było pospolite ruszenie w ostatni week.
pozdro


28.11.2004

 
Autor :
maniek
Miasto :
Jelenia Góra


Szanowna Braci Wspinowa
Waruny wspinowe (28.11.) w Kotłach idealne: śnieg w żlebach zbity na beton, niegrubo szadzi, suche szczeliny, zmarznięte trawy. Poezja. Przy okazyi padł w stylu histeryczno-panicznym jeden wyciąg.
Miłośnikom drajtulu polecam (prócz Hadesu) skałkę ok. 50m za Hadesem (od schroniska) - przepyszne diagonalne rysy i syty bulder startowy. Pajęczyny już zdjęte.
Pozdrawiam


20.11.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
Jelenia Góra


Ile kosztuje?- Mozesz śmiało przejść się do bazy agencji, siedzibę mają w Sobieszowie, tam poznasz cenę pozwolenia. Istnieje także możliwosć, ze druczek wystawiają w górach, tzw. face to face lub (zimą)tool to face- to akurat moze zakłucic kontakt z osobnikiem. A przecież my wszyscy chcemy dobrze:)


19.11.2004

 
Autor :
maciek
Miasto :
Jelenia Góra


a co z tymi, których nie było na spotkaniu...? nie mają pozwolenia ? a ile kosztuje takie pozwolenie bo w agencji słyszałem, że są strasznie drogie...?
pozdrawiam ekipę


18.11.2004

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


W górach zimą wszystko wolno... mam na myśli wspinanie w warunkach zimowych, czyli mróz+lód+szadź+śnieg+wiatr, a nie tylko jakiś umówiony czasokres. Poza tym tradycyjnie już Krakonosz udzielił zezwolenia na wspinanie zimą w Krakonoszach wszyskim obecnym na spotkaniu otwierającym sezon.
Byłeś, więc możesz - Powodzenia! Pozdrawiam.


18.11.2004

 
Autor :
bartq
Miasto :
lejonka


W związku z rozpoczętym sezonem zimowym mam pytanie: czy szafa w kotłach jest dozwolona draj-ciulowo?

ciepłe pozro


17.11.2004

 
Autor :
czarny
Miasto :
szklarska por.


he he, gdyby nie ja , to byloby ciezko...


16.11.2004

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


No i stało się. Na liczniku strony stuknęło 10000 odwiedzin. Dziękuję wszystkim odwiedzającym za wsparcie dla tego projektu.


13.11.2004

 
Autor :
maciek


SPRZEDAM SPODNIE GORE-TEX XCR ORAZ PACLITE , NOWE, ROZMIARY L ORAZ M, FRANCUZKIEJ FIRMY EIDER KOLORYSTYKA - CZARNE LUB GRANATOWE, ZACHĘCAM


12.11.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice (tam gdzie sa sniezne kotly)


w zwiazku z kiepskimi warunkami w kotlach zapraszam szanownych lojantow ze szklarskjiej i nie tylko na wyjazd na sciane, potem basen, potem piwo, potem....... do liberca w niedziele.

godzina do ustalenia

pozdro


11.11.2004

 
Autor :
Miasto :
Jelenia Góra


SPRZEDAM SPODNIE GORE-TEX XCR ORAZ PACLITE FRANCUZKIEJ FIRMY EIDER, NOWE, ROZMIARY M, L,
ZACHĘCAM I POZDRAWIAM


08.11.2004

 
Autor :
pablo
Miasto :
zakret smierdzi


jesli ktos z bohaterskich alpinistycznych wspianczy reflektuje na wyjazdy wieczorowa pora do liberca w celu zwiekszenia przypaku na ichnej lokalnej scianie to informuje ze mam trzy wolne miejsca w aucie


03.11.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
J.G. Sobięcin


A co to za anonim?
-"...niektórzy nawet podali sobie dłonie" - a może z grzeczności, kurtuazji lub rozpędu jeno???...
- te słowa wypisuje?? :-)
...przyznać się!!


03.11.2004

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Dlatego napisałem "nawet", bo sam byłem zaskoczony ;-p


03.11.2004

 
Autor :
Miasto :
Strona :


"...niektórzy nawet podali sobie dłonie" - a może z grzeczności, kurtuazji lub rozpędu jeno???...


29.09.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechwoce


ja mam przewodnika, ale jeszcze nie oddales kserowki po hollentalu!!

pozdro


26.09.2004

 
Autor :
dlugi
Miasto :
Szklarska


Poszukuje przewodnika po Arco.


22.09.2004

 
Autor :
bartol
Miasto :
jelonka
Strona :
www.karkonosz.org


Podczas wczorajszego spotkania środowskowego (w conajmniej 2 klubach)omowilismy z Bolkiem przebieg oraz trudnosci Szafy-"Woźnicówki" stwierdzając ze klasuje sie w granicach VII-. ps. jak tam Bolek z Sokolem wrociliscie na chate?? czy drmat w Andach:)


04.09.2004

 
Autor :
bartol
Miasto :
jelonka
Strona :
www.karkonosz.org


Korzystając z ostatnich chwil słońca w Kociołki zawitala Karkonoska ekipa z jelonki tj. bartol z wiśniem, na rozgrzewke złoilismy Woźnicówke na Turni Popiela aby następnie uderzyć na Dirette Zęba. Wspin zakończył się pełnym sukcesem pokonując ww. drogi od strzału-klasycznie w stylu clean. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się łyk piwka oraz głażenie na paciorkach. Dodam ze był to pierwszy wypad Wiśni w Kotły z tegoż względu robił na drugiego, jednak zapowiedział powrót w celu ich prowadzenia:)


24.08.2004

 
Autor :
czarny
Miasto :
Munchen


pozdrowionka dla wszystkich!!!
niemry mają grube zady, ale przynajmniej browaru nie brakuje...


17.08.2004

 
Autor :
macko
Miasto :
Jelenia Gora


pozdrowionka z ciekawego rejonu w stanie New Hampshire cathedral ledge i whitehorse ledge przesyla dla calej ekipy karkonoskiej Maciej Wojtas


29.07.2004

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


przysnaje sei bez bicia ze zapierniczylem ostatnio, czyli jakies 2 tyg temu karabinek spod odslonia, wiadomosc te kieruje najprawdopodobniej do pablo, bo wy sie wtedy pozbiereliscie i poszlicie na krycze, a ja pozniel pakowalem wszystko jak leci

wiec nie martw sie pablo, wlosow z glowy nie rwij, znalazl sie, do odebrania w skalach, chyba ze jedziecie na niedziele do oberlausitz, to sie spikniemy


pozdro


16.07.2004

 
Autor :
RONAL Team
Miasto :
Wałbrzych


Palma pierwszeństwa jednak dla gosci! Tydzień przed Mountain's Bro w Kociołkach działał 'wesoły' ;-) zespół, padło 'ostrze filara' na Turni i jakies chęchy jeszcze... Karkonosz chojnie wynagrodził śmiałków prezentami pozostawionymi przez (wycofujące się w amoku??? ;-) zespoły zimowe...


06.07.2004

 
Autor :
szopa


hej!
czy ktoś będzie na kruczych po 18-tej w piątek (9lipca)?
tak na trzy godzinki wspinania.
pozdrawiam


01.07.2004

 
Autor :
AS
Miasto :
jelenia góra -sobieszów


Doleciały do mnie słuchy, że bracia Mountains z Jeleniej, walczyli ostatnio w kotłach, byli chyba pierwszymi śmiałkami, którzy rozpoczęli letni sezon wspinaczkowy w Śnieżnych Kotłach...


27.04.2004

 
Autor :
Matthias
Miasto :
Jelenia Góra "Rathaus"


Witam mam nadzieje ze wszyscy po zakonczeniu sezonu juz zdrowi i w domu.


Fundacja czarodziejska Góra
Sudecki Klub Wysokogórski
Stowarzyszenie "Mieszkańcy Gminie"



serdecznie zapraszają na

I Plenerową Projekcję Filmów Górskich
na
Zamku Bolczów
pt.Polacy w Himalajach

22 maja 2004,
Godz. 19.00 - 2.00

z udziałem
Krzysztofa Wielickiego
zdobywcy Korony Himalajów

Inne atrakcje przeglądu:
slajdy z eksploracji zimowych Polaków w Himalajach, piosenka górska, kiełbaski, ognisko i lokalne wypieki na ząb, przygotowane przez dzieci i mieszkańców gminy Janowice Wielkie.


Dojazd:
PKP -do stacji Janowice Wielkie, lub prywatne przewozy Janowice Wielkie, dla zmotoryzowanych oznaczone na miejscu parkingi u prywatnych gospodarzy. Dalej z Janowic Wielkich oznaczonym zielonym szlakiem turystycznym bezposrednio na Zamek Bolczów, ok. 20 min.

Noclegi-kwatery i namioty:

Schronisko Szwajcarka tel: (75)7535283

Marian Bochynek Janowice Wielkie, w drodze na Zamek Bolczów tel(75)75153 37,

Ośrodek Leśny Dwór Janowice Wielkie tel.(75) 7515451,

Ośrodek"9 UP" Trzcińsko 65 tel .(75) 7515620, 7515549

Tabor Pod Krzywą Karpniki e-mail: taborpodkrzywa@wp.pl


Informacje: Fundacja Czarodziejska Góra, Mniszków 31, 58- 520
Janowice Wielkie
Tel kom: 0 604 200 961,
e-mail: ewa_konczal@poczta.onet.pl


11.04.2004

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarska


Rynną Skrzatów na nartach i na desce!!! gratulejszyn dla 'Ejsa' i Butthead'a :-)


09.04.2004

 
Autor :
szopa
Miasto :
moskwa


Priwiet kamanda ze "Szklarni" i "nieSzklarni"!!!
Suchych ścian i twardych jaj;-) na tegoroczną Wielkanoc(i nie tylko) życzę. Pozdrawiam i do zobaczenia.
Paka



06.04.2004

 
Autor :
Sławek
Miasto :
grudziądz
Strona :
na 5


wasza strona jest ok.


19.03.2004

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Znowu można się wpisywać, więc zapraszam.
Sieg heil!


30.12.2003

 
Autor :
wieści cd...
Miasto :
szklarska


ostatnio prawdziwe oblężenie w Kociołkach, momentami 8 zespołów!
dużo kursowego 'biegania po chęchach' ale i śmielsze ataki, np. szczecinianie na Mokrych, czy próba na direcie Zęba... Ew. osoby posiadające szczegóły, fotki proszone o kontakt z 'redakcją' ;-) strony...


27.12.2003

 
Autor :
zamiast wieści...
Miasto :
szklarska


>>lodziki w Rokli już wiszą jak by kto pytał, nie za duże ale zawszeć dobre na początek:-)))
[z zaaaaaległości]
>> nowa droga na Mokrych Ścianach!!! "Teleportacja" IV A2, autorzy Maciek i Sokół, GRATULACJE!
>> dry-toole: DoSuchegoDrzewka - Maćko Ciesioł pokonał OS z dołem, proponowana wycena ok M6?...


23.12.2003

 
Autor :
szopa
Miasto :
jelenia góra


Witam i pozdrawiam całą ekipę ze Szklarskiej oraz tych, którzy chętnie tam zaglądają. Gratulacje za stronę, która kończy jutro "roczek" (super robota Kraku)i oby tak dalej:-). Na te Święta dużo lodu i śniegu życzę (za oknem) no a w ciepłym domu pod drzewkiem "kwazarów","szarletów","mamutów" i im podobnych.
Pozdrawiam

szopa


02.12.2003

 
Autor :
Koniu


Tia. Moc w niektórych drzemała wielka, u niektórych jej było brak. Sobotni sparing uwarzam za udany, szachmaty rulles :))


30.11.2003

 
Autor :
Sokół
Miasto :
Jelenia Góra-sobieszów


dobry den,
Dzięki dla Konia, który zapobiegł moim potencjalnym odmrożeniom, udostępniając mi nocleg w swojej chałupie po sobotnim tourze alkoholowo- szachowo-barowym.


26.11.2003

 
Autor :
Uli


Eure Internetseite ist schwer zu finden.
Was machen wir mit den Foto`s für Euch ?
Gruß Uli


07.11.2003

 
Autor :
makaron
Miasto :
poznań
Strona :
http://climber.blog.pl


Witam, pozdrawiam całą ekipę GOPR z Karkonoszy, która w sierpniu była na Taborze Rąbaniska w Tatrach. Szczególnie Alka Chruściela.
Teraz wspólnie z kumplem jedziemy do Was, znaczy się w Izery i Karkonosze, taki wypad na 5 dni:) W kotły też zajrzymy!! 3majcie sie

pozdrawiam {makaron i egon}


27.10.2003

 
Autor :
dj mr
Miasto :
imprezka cd...


G woli dziennikarskiej rzetelności jeno, wspomnieć należy, iż nie wszystkie zespoły trudy ‘nocnego napierania’ wytrzymały i część wycofała się rankiem. Pozostali, szlifując formę przed zawodami (Izerski Człowiek) dzielnie pokonywali kolejne 'tocene', wspominali minione wyprawy przy slajdach, i ...wybiegali w przyszłość planując kolejne...
W niedzielne popołudnie zespół: Bolek i Mariusz pomimo prawdziwie barowej pogody (ciągły opad śniegu z deszczem!) dokonał przejścia niezidentyfikowanej (jak dotychczas) komino-przerysy(!) na pobliskich skałch (nomen-omen Św.Marii ;-)...


05.10.2003

 
Autor :
mwojtas
Miasto :
jelenia gora


pozdrowienia z gor skalistych w stanach dla calej ekipy w szklarskiej i nie tylko przesyla maciek


29.09.2003

 
Autor :
elektrycerz
Miasto :
SandoKrakau


W imieniu swoim i O'Jarka ciepłe pozdro
dla Karkonowskich łojantów. Speszal fenks dla imć Rutena za cierpliwe GAJDOWANIE w kotłach. Niech żyje i ma się dobrze "Karkonosz" i niech granitowa skała ma WAS w swojej opiece.
Na pewno wrócim jeszcze w kotły...
TA JOJ!!!


08.09.2003

 
Autor :
wara
Miasto :
piechowice


zacheceni przejsciem paru piatek, a i nawet niektore z plusikiem na DDS`ie, w waszych skalkach, wyruszylismy dzisiaj w kociolki, przeszlismy droge naprzeciw mokrych scian, troche skaly, troche trawy.
Ale szczeka mi opadla!! wszystko niesamowicie leci!, ciezko jest dojsc zeby gdzies jakiekolwiek stanowisko zalozyc, a te ktore juz zrobilismy to inaczej ne da sie nazwac jak partactwo i prowizorka:)
no ponoc jak gdzies trudniej to mniej krucho, no zobaczymy

pozdrowienia dla wszystkich lojantow jak leci ze szklarskiej


20.08.2003

 
Autor :
Miasto :
Jelenia Gora


Serdeczne pozdrowienia ze Stanow Zjednoczonych dla calej ekipy wspinaczy w Szklarskiej i nie tylko przesyla Maciek Wojtas.


06.08.2003

 
Autor :
90x60x90x___
Miasto :
Tomaszów Maz.


Robert byłyśmy tu i widziałyśmy. PKP Pięknie Kur.. Pięknie.
Pozdrawiamy Ania i Ewa.
Ania wiesz skąd i która, Ewa też wiesz skąd i która. Śliczne góry.
To wpis dla osman28.................


26.07.2003

 
Autor :
Rutek&Sokol
Strona :
www.karkonosz.org


pekny pozdrav z Chamonix!
chlapcy z Krkonosy;)


13.06.2003

 
Autor :
wojtas
Miasto :
Sobieszów


11 czerwca 2003 Ja wraz z Maciejem Kozińskim przeszliśmy drogę Ostrzem filara - wariantem tradycyjnym.
Wbiliśmy się także w I zacięcie na mokrych, ale musieliśmy się wycofać z powodu deszczu.

Dzięki, pozdrawiam ekipę ze Szklarskiej
Maciek


13.06.2003

 
Autor :
bartq
Miasto :
Jelenia Góra


Wczoraj Kadej "spit/strych" przeszedł Pępowinę ,podtrzymał wycenę VI.3. Następnie po chwilowym restcie pod okapem, uderzył na niego flaschem-wykazując sie kunsztem wspinania w dachu(pierwsza wpinka) poradził sobie z trudnościami i potwierdził sugestie sokoła że jest to więcej niż VI.2+


10.06.2003

 
Autor :
Blondas
Strona :
szkola.spinaczki.prv.pl


Zaispirowany fotkami ze wspinu w Kotłach, pomyślałem że sprópuję tam coś załoić.
Najbardziej mnie ciągnęło (fajne zdjęcie) na rysę Cziwadzego.
Wczoraj o 16 ruszyłem z domu i o 18 byłem pod Turnia Popiela.
Wszedłem na ostrze prawego filara i załoiłem pod rysę.
Wchodziłem w nią trzy razy ale się poddałem :-(
Dokończyłem drogę oryginalnie.
Styl: żywiec OS
Wrażenia: krucho! piękna pogoda?
Tak pry okazji, który z waszego trójkąta tam palił? :-)

Blondas


02.06.2003

 
Autor :
bartq
Miasto :
Jelenia Góra


Nastapiła małe nieporozuminie: PĘPOWINA startuje jak droga nr 30a(3R), trawersuje ścianę i pod okap wychodzi drogą nr 32(4R+ST) w przewodniku.


21.05.2003

 
Autor :
sokół
Miasto :
jelenia góra-sobieszów


kurcze wydaje mi się,że trudności okapu Superdirettisimy są jednak troche większe... czas pokaże jak zmierzą się z nim twardziele i wycenią jak należy
pozdrawiam


21.05.2003

 
Autor :
Asiejka
Miasto :
Wałbrzych


witam wszystkich odwiedzaczy tej stronki a jej tworca gratuluje udanych zdjec! pozdrawiam serdecznie i przesylam caluski,cukiereczki i ciasteczka. do zobaczenia wkrotce


18.05.2003

 
Autor :
mr
Miasto :
Szklarska/Wro;)
Strona :
karkonosz.org


- sezon w Kociołkach rozpoczęty! "Ostrze filara" na Turni SOLO FREE by Bolek!!! Gratulacje (13,05,2003)
- "Okap wprost" na Kruczych czeka na pierwsze prowadzenie z dołem... chyba już niedługo, bo "zainteresowanie" tematem coraz większe, a osadzone są już 2(!) ringi ponad okapem
- kolejne 4 ringi (uzupełnione) przybyły na Śpiewaku na drodze Bolka - kolejna śliczna "piątka":)



11.05.2003

 
Autor :
Szpila
Miasto :
szklarska


Dzińdobry bardzo


24.04.2003

 
Autor :
jaras
Miasto :
Londyn


Serdeczne przeproszenia za dlugie nie odzywanie sie oraz pozdrowionka i rzyczonka swiateczne przesyla Jarek pochodzenia poznanskiego dla wszystkich ktorych znam i nieznam.
p.s.
szanowny panie Wiewior czy morze sie ze mna bestia skataktowac przez internet.
p.s.2
do wszystkich ktorzy wyzej wymienionego widuja serdeczne poproszenia o przekazanie wiadomosci.
p.s.3
bardzo ladna strona wstepna
dzieki...


22.04.2003

 
Autor :
Krakus
Miasto :
Szklarska Poręba
Strona :
www.karkonosz.org


Serdecznie zapraszam do wpisywania się do Księgi gości strony Karkonoskiego Klubu Wysokogórskiego.

 

© 2003 Krakus